2010. április 29., csütörtök

Online

Két dologról röviden.

Az egyik, hogy a Gugliságok.hu oldalon Kéner Eszter billentyűzetéből, a "Fejezd ki magad stílusosan, tervezd meg saját Blogger-sablonod!" bejegyzésén akadt meg a szemem.
Az első eredmény szemmel látható. A többi ízlés és pofon dolga;)

A másik, hogy regisztráltam a Linkedin oldalon.
Mi az a LinkedIn ? - Online önéletrajz, üzleti kapcsolatépítés.
Nem keresek új munkahelyet, üzleti kapcsolatépítést sem tervezek, de ahogy mondani szokták: "Who knows?"
Nem kér enni, igaz a személyes adatokkal jó ha csínján bánik az ember.

(+1)
Paranoid alkatoknak valószínű élből törölni kellene minden profiljukat (iwiw, Facebook, MySpace, Netlog, blogok, stb.)
Vagy csak nagyon inkognitóban használni a netet.

Teljesen mindegy, mert a technológia Orwell szép új világa felé halad.
A jövő címszavai: Google Maps, Earthcam, arcfelismerés, geolokáció.
Elég hátborzongató? Vagy akkor már inkább a maják?:)

A film egyébként legalább látványos:)

Na abbafejezem:)

2 megjegyzés:

Fallout írta...

Kipróbáltam az új blog design editort. :) Nekem nem jött be. Nem szeretek "dobozban" olvasni, se a fix szélességű sablonokért nem rajongok. Lehet, hogy nálam szép, aztán megnézem máshol, vagy más felbontásban és sírhatnékom támad.
Maradok a jól bevált "hackelt" sablonomnál, csupán egy picit változtattam rajta.
Ettől függetlenül az általad választott sablon ízléses, csak mint mondtam, nem szeretek dobozban olvasni. ;)

-m- írta...

Igen, erre írtam, hogy ízlések és pofonok:)
Ha lesz időm, majd próbálkozok a CSS felöltéssel, mert azt is lehet, van is szabad sablon a neten, csak idő kellene hozzá:)
Szokom a blogspot-ot. De tetszik:)