2010. április 15., csütörtök

Változnak az évszakok

Igen, változnak az évszakok és változunk mi is, emberek (már aki...:)).

Annak idején, 2007-ben, úgy éreztem, hogy jó lenne blogolni a gondolataimat, érzéseimet, meg úgy általában mindazt, ami foglalkoztat.
Amint látható anno meg is született az első bejegyzés próbából itt a blogspot-on, ami úgy is maradt, mert nem volt időm, energiám, késztetésem a folytatásra.

Általában úgy járok, hogy nem sokkal az indulás után kiszúrok egy-egy szolgáltatást, ami akkor még nem teljesen nyilvánvaló, hogy mire is lesz jó igazán a későbbiekben.
Sokszor évekig pihen, majd amikor eljön az idő életre kel. Életre kel azáltal, hogy elkezdem használni.
Ilyen volt a Hotmail szolgáltatás is. Idejét sem tudom mikor regisztráltam, de az egyik megőrzött levél még 2003-ból való.
Sokáig csak levelezésre használtam, majd amikor az 1999-es indulás után pár évvel Magyarországon is felfutott az MSN Messenger használata, akkor arra is.
A Windows Live komplett rendszert (képek feltöltése, blog, skydrive) pedig tavaly nyáron.
Ezen szakmai írásokat publikálok (hű, de nagyképű megfogalmazás:)).

Igyekeztem megfogadni a későbbiekben olvasott tanácsot, hogy ha blogolunk, akkor azt tematikusan tegyük.
Ezért a családdal és minden egyébbel foglalkozó blogomat a Netlogon indítottam el, miután olvastam egy cikket róla az Indexen tavaly.
A wiw csak kötelező kűr, a Facebook eddig nem ragadott meg különösen bár regisztráltam anno ott is, ráadásul mindkettő zárt rendszer.
A Netlog viszont nyílt.
Ott indult tavaly nyáron az énblog.

Nem tagadom, egy kedves ismerősöm hatására tört meg a jég, hogy a nagyvilág előtt is elmondjam, amit igazából addig is megosztottam a családdal, barátokkal, munkatársakkal, ismerősökkel.
Csaba blogjának példája vett rá arra, hogy nem lehet olyan rossz dolog az énblog sem:)
Ezért a cikk olvasásának napján készült regisztrációmmal élve, a Netlogon indítottam el később az énblogot. A tavaly májusi reget követően július 8-án Honoré de Balzac: A szamárbőr című művének ajánlásával.

Most megváltozott a Netlog, megújult. Ami sokaknál kiverte a biztosítékot a Facebook és iWiW megújulásához hasonlóan. Nekem semmi gondom az újdonsággal.
Igaz, rögtön akadt egy kis probléma a blog doboz frissülésével, amit eddig még nem hárítottak el, de ígéret szerint dolgoznak rajta a netlogos fiúk/lányok.
Viszont ennek kapcsán kezdtem el komolyan gondolkodni azon, hogy felélesztem a régóta szunnyadó regisztrált oldalt itt a blogspot-on.
Egyrészt jobban tetszik, csak blogolásra van, ezért célszerűbb, szebb.
Viszont nem szeretném feladni a Netlogot sem, hiszen sok kedves ismerőssel és baráttal lettem ott gazdagabb.
Egyelőre úgy döntöttem, hogy itt folytatom a blogot, viszont a Netlogon is hagyok bejegyzéseket, pár mondatos felvezetőket egy linkkel a végén, ami ide mutat.

Bejegyeztem a "-mono- fotó blog"-ot is, kiváltandó a "-mono- fényképalbuma" új képeinek publikálását.
Az még nem tiszta, hogy szeretném-e, lesz-e arra kapacitás és muníció, hogy külön fotós témákat jelenítsek meg ott, vagy bele fog férni ennek a blognak a kereteibe.
Valami hasonlóra találtam ki a két Tiwitter-es címet is.
Az egyik bővebb szakmai, a másik pedig bővebb vegyes téma.

Meglátjuk.
A döntés megszületett, a megoldás körvonalazódik.

Time will tell...:)

Nincsenek megjegyzések: