2010. április 28., szerda

Globális felmelegedés

Minap írtam pár sort, megemlékezendő a Föld napjáról.
Akkor belinkeltem egy cikket a Globálisfelmelegedés.info oldalról.
Már régóta visszajárok arra az oldalra, mert nagyon tanulságos és elgondolkodtató dolgokról lehet olvasni.
(Nem vagyok vegetáriánus, az oldal mögött meghúzódó spirituális tartalommal sem értek egyet.)
De ez a legkevésbé sem hatja meg a tényeket, melyeket az oldal gyűjt össze a globális felmelegedéssel kapcsolatban.
Például az a cikk, melynek címe: "Az Északi-sarkvidék olvadása fenyegetés az emberiségre nézve".


Ma már nem arról vitáznak az emberek, hogy van-e felmelegedés, hanem hogy minek a hatására történik mindez (ember vagy természet).

 

Nagyon tanulságos megnézni a
NASA által közreadott klímaidőgépet
is.


Igen, ma már nem arról beszélünk mint az emlékezetes mozi, miszerint "Holnapután" lesz-e a baj.

Inkább úgy fogalmazhatunk, hogy már rég elkezdődött, és csak a hatás mérséklésére törekszenek az emberek.
Ahogy a korábbi bejegyzésben is írtam, az a legnagyobb szerencsénk, hogy a valódi  megoldás nem rajtunk múlik...(Jelenések 11:18)
Ez természetesen nem ment fel senkit az alól, hogy már jelenleg is óvja a környezetét és tegyen meg minden tőle telhetőt, hogy ne szennyezze azt.

A következő oldalakat találtam eddig hasznosnak a témában:
Globaslisfelmelegedes.info
OzoneNetwork.hu
Idokep.hu

Végezetül pedig egy ideillő klip a Kaukázustól, a címe: Pingvin.
A szöveg a lényeg:)



Nincsenek megjegyzések: