2010. június 25., péntek

Waka waka, Vuvuzela, Jabulani

Ma este egy kicsit a zene viszi a prímet, hogy ezzel a hangzavarral vagy képzavarral éljek.
A Kiss of Life-tól felpezsdülve meghallgattam Shakira-t is.
Erről eszembe jutott, hogy nekem a VB nem sokat jelent. Nem rajongok a fociért.
Én már csak ilyen fura hímnemű vagyok. A jó meccseket azért szívesen megnézem, de ezek általában a nyolcad- vagy negyeddöntőktől kezdve szoktak következni, akkor se mindig.
Áki bepótolja az én részemet is, ő nagyon szereti a focit. Nem csak szereti, érti is és tudja is.
Az elméletet is és a gyakorlatot is.
Én csak érdekesség szintjén olvastam eddig a VB dolgairól.
A Jabulani-ról.
A Vuvuzela-ról. (Ha valakinek hiányozna böngészés közben is a meccsek hangulata, kattintson ide:))
Ja, és akkor már ne hagyjuk ki Zakumi-t sem:)
Most pedig a zene jegyében maradjunk a Waka Waka-nál, Shakira-tól:)
(Frissítve: a Google kidobta valakinek a postot arra a kérdésre, hogy mit jelent a "Waka Waka". Én is kíváncsi lettem, utánajártam. Konszenzus alapján azt jelenti angolul: "do it, do it" azaz "csináld/tedd".)
A dal szövege itt.





És ha már VB, akkor egy másik, érzelem gazdag zene az idei VB-vel kapcsolatban:


Nincsenek megjegyzések: