2012. február 3., péntek

-20

A -20 jelen pillanatban jelenthet hőmérsékletet, időt és súlyt is.

Én most az időt és a súlyt emelném ki, bár a hideg és a havazás is rendkívül izgalmas:)
20 évvel ezelőtt voltam utoljára 72 kg.
Tavaly augusztusban 92 voltam, akkor váltottam életmódot, azóta jött le ennyi és még nincs vége, legalább 5 kg-t szeretnék még leadni, persze a vége úgy is annyi lesz, ahogy jól érzem magam. Ha kevesebb is elég hozzá, akkor nem erőltetem.
Tavaly augusztustól novemberig fogytam 18 kg-t.
Utána egy vérvétel miatt kicsit elkezdett körülöttem aggódni mindenki, ugyanis teljesen elszálltak a májenzim értékeim.
Én meg voltam győződve róla, hogy a zsírban addig raktározott mérgek szabadultak rá hirtelen a szervezetemre és attól őrült meg átmenetileg a májam, de bekerültem a fogaskerekek közés és szó szerint teljes átvizsgálás lett a vége:) De ezúton is ezer köszönet a kezelőorvosomnak a lelkiismeretes munkájáért. Igaz, hogy az ő és a feleségem nyomására még egy májbiopsziát is bevállaltam, de inkább legyen negatív egy sor vizsgálat, mint hogy benézzenek valamit.
Mostanra visszaálltak az értékeim, mert az előbb említett kálvária miatt nem mertem nagyon erőltetni a fogyást decemberben és januárban. Így 1-1 kg ment le a két hónap alatt, amivel meg lett a 20.

Természetesen, aki rég nem látott, hirtelen nem tudja hova tenni a látványt, hogy ez most betegség miatt van-e vagy tudatosan.
Ezúton is szeretném tudatni, hogy abszolut akarattal történik a súlyvesztés;)

A biopsziáról és a magas ggt értékekről még írni fogok később, okulás képpen.

Nincsenek megjegyzések: