2012. október 5., péntek

Pfff....:)

Ma reggel labor, vérvétel, ggt 873, az életben nem volt ilyen magas. Persze, ahogy lenni szokott, az összes többi érték normális, csak a májenzimek nem.
Tünet nincs, pontosabban jobb oldalt a borda alatt egy kicsit égő érzés, de az sem fájdalom, inkább csak diszkomfort.

Labor miatt nem is volt reggeli csak 3/4 9-kor.
Ebédre egy gyros, kóla, meg egy "bóti" tejberizs.
Itthon megettem Szandi fél gyros-át, mert meghívták vacsira, így nem akarta az egészet megenni.
Utána egy fél csoki.
Lementem Barniért suliba, és a pékségben vettem egy virslis baguette-et, meg egy pudingos fánkot:)
Elmentünk hétvégi bevásárlásra. Hazaérve két virsli, hagyma, pár kanál mogyorókrém. Ja meg előtte egy rudi:)
Barnival ketten voltunk itthon, főztem egy csokis pudingot (5 kanál cukor + 3/4 liter tej), annak a nagy részét én ettem meg, mert Barni is rendesen evett ma, nem akartam neki gyomorrontást (+ én akartam a pudingot:)))).

Na azt hiszem erre mondják, hogy néha ki kell engedni diéta, fogyokúra, stb. közben, hogy utána megint lehessen szigorúan tartani magunkat.

Pfff...most úgy tele vagyok, mint a jóllakott csecsemő:)

Holnap le akarok futni 16 km-t:)

Nincsenek megjegyzések: