2012. augusztus 1., szerda

Életmódváltás egy éve

Csak, hogy meg legyen örökítve:)

Ma egy éve billent át a kapcsoló a fejemben a Balatonnál, hogy eljött az idő az életmódváltásra.
Mert minden fejben dől el (lásd lent).
Azóta 23 kg-ot fogytam.
92-ről indultam, most 69 vagyok.
Akkor 1-2 km-t tudtam futni egy-egy alkalommal, most 12 km-t (heti egyszer 15-öt is).
Akkor XXL-es méretem volt, most S-es cuccokat hordok.
Akkor nehezen fogócskáztam Barnussal, most már nem tud elmenekülni előlem. Még a mászókákon sincs biztonságban:)
Azóta valahogy az úszás is sikerélmény a korábbiakhoz képest.
Többen jártak úgy időközben, akik régebben láttak, hogy nem ismertek fel:)

Kb. még 3 kg és rendben leszek:)

(Folyt. köv.)


"Luke megállt a vízparton, és látta, hogy X-szárnyúja teljesen elmerült a vízben, már csak a hegyes orra állt ki belőle.
– Jaj, ne! – nyögte Luke. – Ezt már az életben ki nem húzzuk innen!
Közben odajött Yoda is, és Luke megjegyzését hallván, mérgesen dobbantóit a lábával.
– Vagy te olyan biztos? – pirított rá Yoda. – Meg te próbáltad? Mindig csak nem megy, nem megy, te mondasz. Hát hiába beszélek? – Gyűrött kis arca majd szétpukkant a méregtől.
Luke a mesterére pillantott, aztán kétségekkel telve az elsüllyedt hajóra.
– Mester – mondta hitetlenkedve –, ez itt egy kicsit más dolog, mint sziklákat emelgetni.
Most aztán végképp elfogyott a mester türelme.
– Nem! Nem más! – kiabálta. – A különbségek csak a te fejedben vannak! Verd ki a fejed! Nem látod nekik már hasznát sose!
Luke hitt mesterének. Ha Yoda azt mondja, hogy nem lehetetlen a feladat, akkor talán meg kellene próbálkoznia vele. Ismét az elsüllyedt X-szárnyúra pillantott, és erőt gyűjtött a tökéletes összpontosításhoz.
– Rendben van – mondta végül. – Teszek egy próbát. De ismét helytelen szavakat használt.
– Nem! – mondta türelmetlenül Yoda. – Ne próbálkozz. Csináld, csináld! Vagy ne csináld. Próbálkozni nem lehet."

Nincsenek megjegyzések: