2012. január 11., szerda

RIP: monofotok.fw.hu

Mától fizetős lett a freeweb.
Nem fogok rá előfizetni, még akkor sem, ha ezzel vége a régi, sokak által ismert és hivatkozott fotós oldalnak.
2006 óta volt a freeweb-en monofotok.
A BRIDGE vs. DSLR írást több, mint 112 ezerszer tekintették meg az évek alatt.
Sok levelet kaptam a legkülönfélébb fotós kérdésekben, pedig máig nem értek a fotózáshoz.
Csak szeretem.

A Google is második, harmadik találatként hozta, ha valaki DSLR-re keresett rá Magyarországon, vagy akár magyar böngészővel, oprendszerrel a világban:



Természetesen lesz új helye az oldalnak, de az már nem "olyan", mert ezzel zárult le egy korszak.
A viszontlinkeken megpróbálom átlinkeltetni, beletelik majd egy kis időbe, de remélem sikerülni fog.

Az új hely: http:\\monofotok.aladar.com

Maradt persze a fotós blog is az új képeknek:
http:\\monofotok.blogspot.com

Szóval lezárult egy korszak.
Szép volt, jó volt, szerettem, ennyi.

A fotózás is nagyot fordult időközben.
Nagy mértékben előretörtek a telefonos fotók (lásd Flickr).
Egyre újabb és újabb technológiák látnak napvilágot.
Elmosódott a régebben oly kontúros BRIDGE és DSLR közötti határ.
Persze még mindig a pénz viszi a prímet a választásban.

Időközben én is "kifényképeztem magam".
Szó se róla, még most is szeretem, de már egyre kevesebb olyan téma van, amit valamikor ne kaptam volna le. Ezeket most jobbára már szemmel és emlékezetbe "fotózom".
Persze a családot azért még mindig, de naplementét, napraforgót kevésbé.
Talán a makró, ahol még van keresni valóm és szeretem is, a többi témánál egy kicsit jobban.

RIP: monofotok.fw.hu
2006-2012

Nincsenek megjegyzések: