2011. június 23., csütörtök

Aláírás - nem hiszem el

A héten együttes rendelkezőként kellett aláírnom valakivel az egyik BBankban:)
Nekem ott már két éve van jogosultságom az egyik alszámlához, így most igazából a részemről nem volt tennivaló.
Ki is töltöttük a nyomtatványt, odaadjuk a pénztárosnak, megnézi a két évvel ezelőtti aláírást: nem stimmel.
Persze, hogy nem, hiszen hónapról hónapra változik az ember aláírása, nem hogy két év alatt.
Mondja, hogy próbáljak meg egy másik kp felvételi papíron úgy aláírni, mint anno.

Na itt kezdődtek a bonyodalmak.
Persze, hogy ha kötelező, akkor nem tud az ember pont úgy aláírni.
Egyre csak rosszabb lett:)
Mondjuk, ha tudom előre és gyakorolom, akkor frankón alá tudom hamisítani a saját, két évvel ezelőtti aláírásomat.
De nem készültem:)

Hát jó.
Töprengés, mi legyen.
Ötlet: adjak új aláírásmintát, azt most hitelesítik, így érvényes lesz.
Oké, értem én, hogy a pénztáros hölgy is mindent megtesz a szabályokért, DE:

Ott voltak a papírjaim, személyi meg minden más is.
Ha az nem igazol engem, akkor micsoda? Nem elég az arcképes személyazonosító igazolvány?
Gyakorlatilag a bank validáltatott egy olyan aláírást, ami nem egyezik meg a korábbival, hogy most megegyezzen.
Tehát ha történetesen erre előre készülünk...
Na mindegy, nem ragozom, fura volt nagyon.

Hab a tortán, hogy másnap felhívtak a bankból: ugyan diktáljam már le a személyi igazolvány számomat, mert nem találják a rendszerben. Pedig anno megadtam, enélkül nem is rögzíthettek volna be.

(No comment...)

Nincsenek megjegyzések: