2011. január 30., vasárnap

Minden lefolyó legyen átfolyó

Hangzik a reklám szlogen.
Vannak lefolyótisztítók, melyek segíthetnek valamit az eldugult lefolyó problémán, ha az szennyeződéstől van.
Legnagyobb sergítség persze a klasszikus pumpa.
Nem vagyok egy ezermester maximum Mekkmester szinten:)
De pénteken végre nekiduráltam magam, megunva az egyre gyakoribb pumpálgatást a mosdókagylónál.
Szétszedtem, kivakartam, összeraktam, győztem:)
Legyen ennyi elég, nem részletezem...:)
De az tuti, hogy nagyot téved, aki azt hiszi, hogy több éves használat után, keményvizes, vízköves környezetben bármit is segít a Tiret vagy Mr Muscle vagy bármi. Max az én muszklim:)
Meg az, hogy apró levegőket veszek közben, de azt is ritkán:)
A kép csak illusztráció, nem volt kedvem fotózni...:S
Szóval, ha akadozik a lefolyó, egy idő után érdemesebb szétkapni, sem mint a csodaszereket öntögetni.
Ja, most úgy húz, mint a tengeri örvény:)


Nincsenek megjegyzések: