2010. október 10., vasárnap

Siker

Nem nagyon írtam mostanában, mert nem volt miről. Teltek a szokásos hétköznapok, szinte folyamatos ború volt szeptemberben. Se kirándulás, se fényképezés.
Tettük a dolgunk.
Jaj, ezt el kell mondanom:)
Tegnap, ahogy lementem néhány gyógyteát beszerezni Barnussal, ott áll a tükör előtt felöltözve, nézi magát, majd felnéz rám: "apa,neked nagyon szép kisfiad van". Kész voltam:)

Na, de miért is siker a mai bejegyzés címe?
Nem azért, mert folyamatos betegség van. Ebben az esős, hideg időben valaki mindig beteg a családból. Nem vészes, de nyomasztó egy kicsit.
Szandi a múltkori megfázása óta köhög. Annyit tudok segíteni rajta, hogy a reggeli tea, pirítósnál a teánkba teszek echinacea filtert is, mert a cseppet nem veszi be a gyomra. Így legalább Ákiba is jut valamennyi, mert ő is teázik reggelente:)

Barninak a héten konkrétan nem volt hangja, annyira ráment valami a torkára, hangszalagjaira.
Viszont szeptember eleje óta szedetem vele reggel, este az echinacea szirupot. Ami ugye pont felső légúti fertőzések megelőzését szolgálja, illetve ha akut a dolog, akkor a kezelését is.
Természetesen rásegítettünk még extra adag C-vitaminnal is, illetve lándzsás útifűvel, tegnap délelőtt és délután, illetve ma délelőtt egy kis teával (hársfa, bodza, cickafark, csipkebogyó, méz, illetve volt benne calcimusc is).
Hősies volt, mert nem volt túl jó íze, de legyűrte.
Így első szeptemberünk volt, hogy nem szedett össze olyan betegséget, ami ledöntötte volna.
Kérdezte is a főnököm, hogy mizujs velünk, mert ilyenkor már túl vagyunk az első táppénzen:)
Most egyelőre megúsztuk.
Tegnap reggelre én is úgy ébredtem, mint akit agyonvertek.
Magamnak is készítettem két adag teát, még borzalmasabb, mint Barnié. Illetve kétóránként echinacea csepp és C-vitamin. A multivitamin szedését természetesen felfüggesztettük a gyógyulásig.
De el is múlt a mandulám késsel hasogatós fájdalma. 
Ma a kúra folyt. köv.
Ezek apró sikerek, de mégis azok.
Be positive:)

Ami még siker volt, hogy péntek reggel megállt az AOK weboldala. (Na nem ez volt a siker:))
Hanem, hogy a kollégám, aki a linux szervereket felügyeli beteg volt, és otthon feküdt táppénzen.
Nekem nem napi rutin a linux, de a hibaüzenetből sikerült visszafejteni a megoldást, néhány percen belül újra el lehetett érni az AOK weboldalát.
Na ettől is jobban érzi magát az ember:)

Annak is örültem, hogy nem történt a bokámmal semmi komoly, ugyanis szerdán futás közben megcsúsztam a vizes füvön és eléggé megrándult. Azt hittem csütörtökön, hogy talán el is repedt valahol egy csont, de nem, péntekre jobb lett. Most is érzem, de legalább komoly baj nem történt.
Az élet apró örömei. Ez pl. öröm az ürömben:)

Tegnap nátha, fáradtság ide vagy oda, nagyon szépen sütött a nap, kimentünk egyet járni a Malomvölgyi tóhoz. Gyönyörű volt:)












Nincsenek megjegyzések: