2010. október 17., vasárnap

3/3

Nem, nem az:)
Ma délelőtt Komlón voltam.
Lemértem, háztól házig 26km.
Ebből tőlünk a Pécs tábláig kb. 10km, illetve a Komló táblától a célpontig 4,5km.
Tehát táblától tábláig 12, a többi a város(ok)on belül.
Ez eddig fel sem tűnt.
És ezért "akarok" mindig elkésni, mert a komlói 4,5km-t sosem kalkulálom be.
Majd ezután igen:)

Az előbbinek semmi köze a címhez. Az a téma most jön:)
Mint többször írtam volt, futunk. Ma egy kicsit rosszul volt gyomorügyileg a fél család (Szandi és én).
De ez este hét utánra elmúlt.
Valahogy feljött előtte a légzéstechnika futás közben.
Találtam is egy jó cikket.
Ha már légzés, akkor most megfigyeltem.
Nekem 3/3 az ütemem, domináns lábam a bal, de azért rendre elszúrom a tempót egy-egy kettes belégzéssel.
Sebaj, majd fejlődök:) Az orr légzést nem nekem találták ki, egyelőre. Ha lehetne még a fülemen is venném az elején:) A végére már nincs gond.

Nincsenek megjegyzések: