2014. január 15., szerda

Hegymenet

2012-ben rengeteget futottam.
Azt terveztem, hogy 2013-ban még többet fogok, de beteltem a futással, így alig 574 km jött össze 1 év alatt.
De azután újra megzállt az ihlet tavaly év vége környékén.
Nagyon szerettem volna elmenni Veszprémben is futni egyet a Viadukt és Állatkert, no meg a Vár környékén, ami össze is jött, a téli szabadság alatt
Megtetszett, így eldöntöttem, hogy itt Pécsett is kipróbálom a nem sík terepen való futást, ami azzal is járt, hogy el kellett hagyni a megszokott kis csendes utcácskáimat Uránvárosban és "be kellett merészkedni" a belvárosba, sokak szeme láttára zihálni...:)
Sebaj.
Voltam, is kétszer az alagútig, utána be a Széchenyi térre, és úgy vissza.
No ez már meredekebb volt, de azért messze nem olyan brutális, mint amire számítottam.
Nem gondoltam, hogy a következő lépés ilyen hamar eljön.
Úgy terveztem, hogy néhány hét vagy hónap múlva megpróbálom a Tettyét, illetve a Havihegyet, ami 250m magas. Végig is kattintgattam a pedometer-en, és közben megérett fejben az elhatározás: megpróbálom csak úgy. Annyira nem tűnt kivitelezhetetlennek, mint ahogy korábban gondoltam.
Tegnap nekiveselkedtem és sikerült:)
Innen persze nem fogok olyan hamar tovább lépni, de most már van egy új, inspiráló, fejlesztő útvonal, ami illeszkedik az eddigi 12 km-es etapok sorába.
:)


Nincsenek megjegyzések: