2012. szeptember 5., szerda

2012. 09. 05. - 1000km

Napra pontosan 4 hónapja, május 5-én volt meg az 500 km ebben az évben. Akkor is egy kicsit "csak azért is" futás volt az 5-ei, leírtam miért.
Ma is erősebben kellett elszánni magam, mert esett az eső egy kicsit.
De muszáj volt a dátum miatt is:)


Érdekes, hogy ma mértem le először GPS-szel, hogy tényleg 12 km lett anno összekattintgatva a Google Maps-ben. Szinte hajszálpontosan annyi: 12020m:)

Úgy lett meg az ezres, hogy augusztusban csak a harmadát futottam, mint általában.
De az már a múltkor kiderült, hogy nem rendelem alá az életem megszállottként a futásnak, hanem sikerül egyensúlyt találni ("B" jött ki eredményként:)).
Most jöhet a rendszeresebb futás, 5-e van, és már négyszer futottam a hónapban

Folyt. köv. :)

Nincsenek megjegyzések: