2010. november 11., csütörtök

Elégtelen lett

Annak a hölgynek az erőfeszítése, aki telemarketingen keresztül próbált meggyőzni.

Előző nap már hívott egy kolléganője, hogy kössek meg egy néhány száz forintos kiegészítő biztosítást, amit egyébként egyszer már elvetettem, amikor levélben ajánlották fel.
Ő elfogadta a nemleges választ.

Másnap ismét hívtak, ezúttal egy másik hölgy.
Elmondtam, hogy tegnap már kerestek és nemet mondtam.
Persze ő felkészültebb volt, nem hagyta magát, és már éppen elkezdtem felülvizsgálni magamban a döntésemet, amikor elkövette a hibát.
Elmondtam, hogy az ajánlatukban az nem tetszik, hogy elég sok dolog esetén nem vállalja az adott szolgáltatást a biztosító.
Ekkor mondta, amit nem kellett volna: "nem azt kell nézni, hogy mi nincs benne, hanem, hogy mi az, ami benne van az ajánlatban".
Ez önmagában igaz. De ha valakit meg akarok győzni, akkor nem oktatom ki, pláne vigyázok a hangszínemre.
Megköszöntem az erőfeszítését.
Ezt megértette és végül elköszönt.

Pedig jól csinálta, de hibázott (mint bárki, aki dolgozik).
Ha ő nem is vette észre, hogy hol bakizott, az ő példája nekem azért segített, hogy máskor jobban oda tudjak figyelni ha számomra fontos dologról beszélgetek valakivel:)

Nincsenek megjegyzések: