2011. február 12., szombat

Quechua 2 Seconds sátor összehajtása

Áki volt biológia-földrajz versenyen.
Igazából egy környezetvédelmi vetélkedő volt: A kölcsönkapott Föld.
Nagyon ügyesek voltak, csak másfél ponttal csúsztak le az első helyről, így nem ők jutottak tovább az országos döntőbe, de sebaj, ez így is tisztes helytállás volt.
A második helyezett csapat tanulói egy-egy Quechua 2 Seconds sátrat kaptak ajándékba.
Könnyű: 2,7kg.
Kicsi: kb fél méter az átmérője használaton kívül, összehajtogatva.
Felállítani egyszerű: kivesszük a tartójából és magától kipattan, nem kell építgetni (kicövekelni azért nem árt, ha túrázáskor, nyaraláskor használja valaki).
Így néz ki:


A kisszobánkban pedig így:)


Mert természetesen Áki és Tuszi ki is próbálták.
Tetszett nekik is.
Szép és jó lesz majd a természetben.

De utána jön a hírhedt összecsukás.
Amilyen hipp-hopp nyílik, olyan rémálom összecsukni, míg meg nem tanulja az ember, hogy hogyan is kell pontosan:)
Pedig mi is megnéztünk több videót is.
Bő fél óra volt, az is két napra elosztva, mire rájöttem, hogyan kell:)

Először ez alapján próbáltuk, de nem jött össze:


Ma újra nekiveselkedtem:)
Találtam egy nekem jobban érthető videót.
Ezzel a módszerrel is küzdöttem, de végül sikerült.
A LÉNYEG: az utolsó lépésnél, amikor az elcsomagoláshoz szükséges méretűvé kell összehajtani, akkor érzésre olyan, mint ha eltörnénk, ha megpróbáljuk úgy megtekerni. DE: nem törik el:)
Végre a helyére kerülhet, várva a nyarat:)
Ákinak külön gratula innen is;)




Nincsenek megjegyzések: